Sunday, October 26, 2014

Εχθες το βράδυ δυο άνθρωποι που εκτιμώ , κατέληξαν συμφωνώντας ότι είμαι attention seeker , η αφορμη ήταν μια αλλαγή στην φωτογραφία προφίλ στο φουμπου και μια επίθεση που δέχτηκα μέσω πλάκας για την συχνότητα πού κάνω αλλαγές στην φωτογραφία προφίλ .
Για την επίθεση στο Φουμπου εχω καταλήξει ότι στα αρχίδια Μου τι νομίζουν οι άλλοι , σε οποίον αρεσω .
Τώρα για το attention seeker , εχω κάνει τόση δουλειά με τον εαυτό μου για να απεγλωβιστω  που μου φάνηκε ότι οι άνθρωποι που το είπαν δεν έχουν ιδέα για μένα , όπως και να έχει καλούμε να επιβεβαίωσω σε εμένα τον ίδιο αν ισχύει .
Ο μόνος τρόπος που Μου ήρθε για αυτό είναι να κλείσω τα προφίλ μου και να με παρατηρησω .
Αν ισχύουν αυτο που είπαν  τότε θα συνεχίσω το μεγάλο έργο , αν όχι τότε είναι μια ευκαιρία να με καμαρωσω .

2 comments:

Η Μικρή Ολλανδέζα said...

Καλό είναι να περνάει κανείς στην παρατήρηση. Άσχετα από την αφορμή.
Με καμάρι! ;)

Afrikanos said...

Θεωρώ ότι η αφορμή είναι καλή γιαυτό που κάνεις. Απλά θα μπορούσε να μην υπήρχε κι όλας, με μια απλή ερώτηση :)